Pro další pomoc volejte: +420-228 881 390 (v pracovní dny 8-17 hodin) :
  
 
Katalog a řízení objednávek
Objednávka je konečný krok nákupního procesu, kontrahované položky mohou být požadovány buď z online katalogu, nebo individuálně. Díky řešení objednávek, mohou firmy zamezit přeplatkům, zrychlit čas nutný k distribuci.

Výhody řízení objednávek:

Zlepšení kvality:
  • Dostupnost 24 hodin
  • Strukturovaný poptávkový proces, standardní průběh práce
  • O 40% rychlejší proces v porovnání s tištěnými dokumenty
  • Transparentnost, průhlednost
Proces snižování nákladů:
  • Snižování administrativních nákladů
  • Úspora času při schvalovacím procesu
  • Méně neorganizovaných, individuálních a nekontrolovaných zakázek
  • Menší stav zásob
Přímé snižování nákladů:
  • Transakční náklady jsou sníženy o 50%
  • Snížení nákladů lepší organizací zakázky
  • Velké množstevní slevy, méně přeplatků
  • Plná kontrola nad platbami
  • PODNIKOVÝ NÁKUPNÍ SYSTÉM
    • Aplikace na řízení nákladů
    • Elektronické aukce
    • Vyhodnocení nabídek
    • Katalog a řízení objednávek
    • Automatizace procesu uzavírání smluv
    • Správa dodavatelů