Pro další pomoc volejte: +420-228 881 390 (v pracovní dny 8-17 hodin) :
  
 
Řízení smluv, automatizace procesu uzavírání smluv
Dnešní smlouva je velmi regulovaná, její vytváření zabírá stále více času. Vytváření smlouvy může být velice náročné na čas a úspěšnost. Tištěné smlouvy jsou špatně dostupné, je obtížné sledovat slevy, změny, transakce přesahující rámec smlouvy jsou dražší, těžko se smlouva reviduje, uskladňuje, a její obsluha je tím dražší.

Používání elektronických smluv výše zmíněným problémům jednoduše zamezí. Elektronické řízení smluv uskutečňuje jejich vytváření, schvalování, skladování konečných smluv, včetně připomínek, řešení a vytváření různých verzí.

Výhody elektronického řízení smluv:

Zlepšení kvality
  • Centrální uchovávání smluv
  • Systematická dokumentace jednotlivých článků smluv
  • Rychlý proces utváření smluv, zkrácení doby na protinávrhy
  • Automatický proces průběhu práce
Proces snižování nákladů
  • Běžné stanovení rozhodování
  • Standardní schéma smluv
  • Rychlé vytváření smluv kopírováním údajů z jedné do druhé
  • Méně manuální práce a tím i menší riziko chyb
  • Automatický schvalovací proces
Přímé snižování nákladů
  • Lepší rámec pokrytí smlouvy
  • Méně nereklamovatelných zakázek
  • Větší množstevní slevy, méně přeplatků
  • Snížené náklady o udržování tištěné formy smlouvy
  • PODNIKOVÝ NÁKUPNÍ SYSTÉM
    • Aplikace na řízení nákladů
    • Elektronické aukce
    • Vyhodnocení nabídek
    • Katalog a řízení objednávek
    • Automatizace procesu uzavírání smluv
    • Správa dodavatelů