Řízení smluv, automatizace procesu uzavírání smluv
Dnešní smlouva je velmi regulovaná, její vytváření zabírá stále více času. Vytváření smlouvy může být velice náročné na čas a úspěšnost. Tištěné smlouvy jsou špatně dostupné, je obtížné sledovat slevy, změny, transakce přesahující rámec smlouvy jsou dražší, těžko se smlouva reviduje, uskladňuje, a její obsluha je tím dražší.
Používání elektronických smluv výše zmíněným problémům jednoduše zamezí. Elektronické řízení smluv uskutečňuje jejich vytváření, schvalování, skladování konečných smluv, včetně připomínek, řešení a vytváření různých verzí.
Výhody elektronického řízení smluv:
Používání elektronických smluv výše zmíněným problémům jednoduše zamezí. Elektronické řízení smluv uskutečňuje jejich vytváření, schvalování, skladování konečných smluv, včetně připomínek, řešení a vytváření různých verzí.
Výhody elektronického řízení smluv:
Zlepšení kvality
- Centrální uchovávání smluv
- Systematická dokumentace jednotlivých článků smluv
- Rychlý proces utváření smluv, zkrácení doby na protinávrhy
- Automatický proces průběhu práce
Proces snižování nákladů
- Běžné stanovení rozhodování
- Standardní schéma smluv
- Rychlé vytváření smluv kopírováním údajů z jedné do druhé
- Méně manuální práce a tím i menší riziko chyb
- Automatický schvalovací proces
Přímé snižování nákladů
- Lepší rámec pokrytí smlouvy
- Méně nereklamovatelných zakázek
- Větší množstevní slevy, méně přeplatků
- Snížené náklady o udržování tištěné formy smlouvy
- Aplikace na řízení nákladů
- Elektronické aukce
- Vyhodnocení nabídek
- Katalog a řízení objednávek
- Automatizace procesu uzavírání smluv
- Správa dodavatelů